Monday, September 26, 2011

"hei ootko jossain tynnyris kasvanu"

Miks ihmisistä on niin helvetin hauskaa, jos joku ei esim. oo kuullu jotain uutta biisiä, bongannu uutta ginatrikoooon mekkovalikoimaa tai kuullu jonku kakkosluokan julkkiksen parisuhdekriisiuutista. Siis etsä tosiaan oo kuullu, että Justin Bieber ei seukkaa enää sen ja sen kaa? No joo en kato ku ei oikein kiinnosta.

Näitä riemuidiootteja saa melkein väistellä helvetti. Okei, kyl mä itekki joskus laukasen jotain tyylii "12 sekuntii sit ilmesty uus Jare&VilleGalle Koutsi hoitaa häissä megaremix, eikse tosiaan oo sun soittimes??"-juttuja poikaystävälle ärsyttääkseni (:D). Mutta ku on näitä saatanan päivittelijöitä, että ohhoh etkös tiennyt kuka tuli Idolsissa viidennekstoista tai ookko tynnyris kasvanu ku et tienny Mungo-Annan uusimpii kuulumisii.... EN, KOSKA EN OLE KIINNOSTUNUT KYSEISISTÄ ASIOISTA. --TTU.

Kyllähän ny hämmästellä saa, jos joku neropatti laukasee, että daa kukas Osama Bin Laden olikaan, tai että hihii, onkos Ruotsissa pressa vaiko kunkku, tai jotain muuta ihan vitun paskaa "hehee, oon blondi"-läpyskää. Mutta että saa jotain saatanan nautintoo, ku pääsee jossain porukassa pilkkaan jotain siitä, että nyt on jääny huomaamatta Zac Efronin uusimman leffan mainosjuliste, HUH HUH.

Mua aina pilkataan siitä, ku en tiä jotain Antti Tuiskujen uusimpii lässynlääbiisejä, koska en jaksa todellaka kuunnella jotai NRJ:tä tai yleensä mitään muutaka kanavaa (juontajat vituttaa mua lujaa). "SIIS MITEN OOT VOINU VÄLTTYÄ TÄN BIISIN KUULEMISELTA?!" -Helposti, en laita radioo päälle. (Jos joku ny kelaa, että mitä mä sit kuuntelen, niin kerrottakoon teille rakkaat ystäväni, että seuraan Suomiräbämarkkinoita ja jenkkien latauslistoja aika innokkaasti. Kuten poikaystäväni voisi asian ilmaista, seuraan niitä "muna huurussa" :D....)

Kaikkein eniten mua kuitenki vituttaa nää, jotka ihmettelee, miks joku ei tiä jonkun lissublogin pitäjän uusimpia kotkotuksia. Ihan ku vois olettaa, että kaikkia kiinnostaa jonkun uusin kenkäpari, uus poiccis tai uus työ. LUOJA PARATKOON, ihmisillä voi olla muutaki tekemistä! PERKELE.

Kuulostanpa katkeralta, ihan ku mua olis pilkattu ja syrjitty koko elämäni... :D Hahaha, no mutta siis, mua vaan ottaa päähän kuunnella vierestä, ku joku ivaa toista turhantiedonpuutteen (hieno sana, keksin just) takia. Pojatki aina huokailee ahdistuksissaan, ku joku uus paukku on joltai jääny maistamatta, tai jos kaverin kaverin kaverin uus auto ei ookkaa kaikkien tiedossa. Hei rakkaat paskapäät, kaikkia ei kiinnosta.

Kertokaa mulle lukijat, ootteko te koskaan saanu angstia siitä, ku joku niin helvetin tärkee juttu on ny jääny kuulematta tai tiedostamatta?

No comments:

Post a Comment