Wednesday, August 31, 2011

Vappu...... XD

Tästä on aikaa noin pari vuotta. Se tapahtui kauniina vappu päivänä
:D Olin kavereitteni kanssa ulkona ja olin pukeutunut pupu tytöksi. Minulla oli jalassa verkkosukkahousut, pupupuku ja korvat ja häntä. Olin parhaitten kavereitteni kanssa liikenteessä ja otimme huolella alkoholia ;) http://www.youtube.com/watch?v=j-T7rj4JO-o ja kuuntelimme musiikkia hyvässä seurassa. Sain paljon vihellyksiä ja huomiota. Oli tosi hyvä fiilis. Sit tapasimme illalla pari jätkä, ketä pyysi mua lähtee niitten kanssa jonnekkin bileisiin. Lähdin ja vähän niinku feidasin mun kaverit! :( Mut silti menin sit niitten jätkien kaa.No joo tosi hyvät bileet oli siel oli kaks ihmsit! :D Ja mä joutusin tiskamaan vappuaattona. XD Sit juttelimme ja vaihdoimme kuulumisia. Sit yks jätkä oli lähdössä sieltä kysyin voitko heittää mut himaan? Se suostu ja kysy saako tulla meille? Sanoin tuu vaan ja ajoin hänen mautoaan suoraan tolppaan päin :/ Onneks ei tullut mitään ja menee varmaan takuust läpi. Sit pääsimme meille ja kysyin haluutko nukkua mun vieressä vai missä? Sit se tuli mun viereen. Aloimme nuolemaan ja nuolimme tosi kauan. Sit panin hänen kanssaan ja aamulla olin menossa kauhees DARRAS särkkikseeen... Kauhein särkkis matka ikinä. Mut sit huomasin kuukauden pääst et oon raskaana tälle jätkälle. No sit kerroin hänelle asiasta. Hän itse meni kertomaan kummitädilleen joka otti minuun yhteyttä. Sain kuitenkin tehtyä abortin, mikä oli kummallekkin osapuolelle parempi vaihtoehto...

2 comments:

  1. Sä kirjotat tänne tosi usein :D Onks sul kaiken urheilemisen ja kaverien lisäks näin paljo ylimääräst aikaa? :O

    ReplyDelete
  2. Must olit kyl pupuksi pukeutunut 2011 vuoden vappunakin.

    ReplyDelete