Wednesday, August 31, 2011

litsaaaaaaaaa XD

Olin tutustunut uuteeen ystävääni ja hän tuli luokseni vaihtamaan vaatteita ja meikkamaan. Meidän oli tarkotus lähteä Littoisiin juhlimaan. Siel oli kunnon kemut :P Menimme sitten sinne ja jotku halus meidät sinne ja jotku taas ei, mut kuitenkin sit oltiin sisällä. Meikattiin siellä vähän ensin ja kun jo heti pääsin sisään, yks jätkä veti mut sen kaa huoneseen juttelee. Se kysy muistaks mihin jäätiin silloin? No joo kyl mä muistin,että saman jätkän kaa olin joskus baarissa nuollut ja saattanut jonnekkin ;) Aloimme nuolemaan sängyllä ja hän esitteli olematonta sixpackiään. ja sanoi vielä muistan kyl mä jäällä on muutakin tehnyt, kun piruetejä! hehe oikeen tuleva KOOMIKKO. xd Aloimme sitten suutelun kautta vähentämään vaatteitaan ja hän kaivoi lompakostaan kortsun. Panimme ja ovi aukesi. Kaikki tulivat katsomaan mihin olimme hävinneet. Kaikki alkoivat nauraa ja kuvamaan kännyköillä. Jätkä meni piiloon sängyn alle ja häpesi aivan SAIRAASTI. sen teki varmaan siinä kohtaan huutaa aivan sairaasti, kun sen piti tapahtuu salassa ja nyt kaikki sai todistettua sen, ja sille kuittailtaisiin seuraava vuosi. No sit jäin yhen toisen jätkän kaa sinne huoneseen. Ja nuolimme siinä sitten joku reilu puolituntia. Sanoin häntä kokoajan väärällä nimellä, kun himoitsin yhtä toista enemmän, sillä hetkellä. Vaiks oli toikin sentään ihan jeba, kuitenkin maalivahti! ;) No sit lopetin nuoleskelun ja menin sen jätkän luokse ketä halusin ja kysyin tuleeko sen mun kanssa nukkumaan? hän suostui, mutta sitten hänen Ruma kaverinsa tuli sinne. Hän sanoi että täällä talossa harrastetaan vaan joko 2-1 tai ei ollenkaan. sit olin silloin viel niin lutkamainen et suostuin sit 2-1 ..... Mut en antanut sen nuoola mun kaa tai mitään, kortsun kaa vaan vetästä pari kertaa. No onneks huh sekin oli ex jäkkäri, mut silti edelleen kaduttaa, kun mul piti olla tasokkai jätkii!!!! ....... Mut sit pääsin siihen tasokkaaseen jätkään ;) Se oli vaan hirveet kun nuoltiin niin nuuskat hän oli unohtanut suuhunsa ja ne valu mun suuhun (yökkkkkkkkk) No mut emt mikö mulla sit oli kans, sit viel se omistaja hinkus pilluu, mut en enään antanut vaan halusin käydä nukkumaan. Kysyin molkkee mun viereen nukkuu, mut hän ei enään tullut vaan sano ooon lumppu ja mee nukkuu ja nukku mun kaverini vieressä, mistä olin vähän mustasukkanen. Mut aamulla sit onneks yks niist heitti meijät turkuun. Mut tällänen tämä meijän litsan seikkailu taaas...........

6 comments:

  1. voi herrajumala, rajota vähä !

    ReplyDelete
  2. kuvassa "Ruman kaverin" meisseli kyseisen illan jäljiltä

    ReplyDelete
  3. Oivoi mikä tarina :D:D oliks se kaveri ees sit nätti kenene vieres se nukkus se sun himoitsema jätkä

    ReplyDelete
  4. siis kuinka monen kaa oot ollu yhen illan aikana?

    ReplyDelete
  5. hei fia eks tehny sen tasokkaan jätkän kans mittää muuta ku nuolitte? :o

    ReplyDelete
  6. kiva tietää, mitä meidän perheen talossa on tapahtunu, ku ollaan oltu pois :) hyi saatana sua! pysykki kaukana meijä talost!!!!!!

    ReplyDelete