Wednesday, August 31, 2011

dääääm

Sit voisin kertoo yhest "kusipääst" sekin yllätys yllätys oli JÄKKÄRI. Olin hengannut sen kaverin kanssa ja meil oli ollut juttua aikas pitkään. Mut sit sen kaveri aina haukku mua! Sit ajattelin,että kyllä mä tonkin saan jos haluun. Ei se mitään, jos se on nyt vähän "kusipää" Sit yks päivä lähetin sille viestin tuuu meille? Se laitto tuun sunnuntaina. Mä yllätyin kun sillä olikin jo mun numero. Mut sit sunnuntai tuli ja hän saapui meille. Hän kaatoi mut sänkyyn ja suuteli. Harrastimme seksiä ja kysyin, miks ekaan olit olltu niin "kusipää" se vastasi, en halunnut pilata muitten silmissä mun mainetta ja halusin vetää roolia muitten silmissä, että jos tästä ei puhuttaisi! Sovittiin etten puhuisi. Ja se säilyi meijän salaisuutena. Sit emmä koskaan mitenkään ihastunut siihen, meil oli vaan tollast tapailuu. Mut kyl huomaa et jätkätkin osaa olla KIEROJA!!!!!!!!!!!!!!!!

2 comments:

  1. lol, miks panet sellasii jätkii ketä häpee sua? :O

    ReplyDelete
  2. oli salaisuus tähän asti

    ReplyDelete