Friday, September 16, 2011

sellasta....

Juuu no mulla on vähän noita jätkii riittänyt, en mä tie onko se nyt niin hieno asia :D Mut en mä moniakaan niin kadu. Se on vaan ollut vähän sama mulle kun postimerkkien keräys, koska melkeen kaikki mun jätkät on ollut urheilijoita! :) En sano että urheilija olis aina parhaimman näkönen, mutta kyl ne muhun uppoo ;) XD Kerron taas yhestä seikkailusta joka oli pisin pano, mitä oon kokenut. Sekin oli tunnetusti sellanen sulonen jäkkäri keneen olin tutustunut joskus baarissa ja alkanut nuolla hänen kanssaan. Sil oli parasta sen sileet posket ja hyvä perse ;) Päätin kutsua sen kaverin kanssa sen meille, kun meillä oli ennestään jo aika paljon porukkaa... Olin lämmittänyt saunan valmiiksi ja tehnyt hyvää kanasalaattia meille! Jääkaappi pursui myös paljon herkkuja ja muuta ruokaa. Oli kivaa vietäää sopivan kokoisella porukalla iltaa. Joittenkin kavereitten piti lähtee ja yksi kaverini halusi jäädä meille yöksi ja pojat sitten kans. Meil oli saunalla tosi kivaa ruiskittiin vettä toisten päälle ja muutenkin poikien kanssa vaihdettiin kielareita. ;) Jäin sen tps pojun kaa ekaan saunaan ja nuolin sen kanssa. :D Menin sänkyyn alasti pomppimaan ja se toinen tps se paremman näkönen millä oli pidempi takis tuli perässäni ja sulki oven. Kello oli joku vähän vail puolenyön. Menin sängylle makamaan otin peiton ympärilleni ja aloimme nuolemaan siinä. Hän yritti viedä peiton minulta ja tappelimme siitä peitosta. Jatkoimme suutelua siinä tovin ja vaatteet alkoivat häneltäkin vähenemään! ;) Otin häneltä ekana poskeen ja sitten panimme ;)))) Hän oli erityisen hyvä ja hänen kaverinsa kyllästyi odotamaan ja lähti kotiiin. Jatkoimme ekana pari tuntia ja sit kello olikin jo yhtäkkii neljä :D Neljä tuntii oltiin siis pantu. Ehdotin että pitäisimme jonkinlaista taukoa. Hän meni syömään nakkeja välissä mutta tuli taas pian huoneseen ja suuteli mua. Ei ollut kiva suudela takas kun sen henki haisi ihan nakeilta .... Jatkoimme paneskelua kun oli mennyt toiset neljä tuntia ja hän jostain syystä vieläkin halui jatkaa, en tie kuka jaksaa noin kauan kun olin ite ihan väsynyt, kun olimmme koko yön vaihdelleet asentoja ja hän oli päällä, mä alla otin välil suihin jne :D Se oli aika raskasta sit joskus kaheksan aikaan aamulla päätimme lopettaa ja kyl me viel samois bileis nähtiin ja tollatti, mut mukava kokemus oli :D <3

2 comments: