Monday, September 26, 2011

"Ei kukaan huomaa jos sul ei oo meikkiä!"
"No ei ne niin tarkkaan sua kato, että huomais sun juurikasvun."
"Kuka sua nyt kattois....."


Aina naisia lohdutetaan juhliin mennessä, että ei ne muutkaan tytöt oo varmaan panostanu, tai että tuskin ne miehet niin tarkkaan sun naamaa kattoo. Että ota vaan rennosti, ei kukaan huomaa jos oot vähemmän laittautunu ku yleensä. Hei haloo maailma, tulisko mieleen sellanen juttu, että en mä muita varten laittaudu? En kilpaillakseni muiden tsikujen kanssa (tai niitä vastaan), enkä iskeekseni miehiä saatana! Ihan itteni takia!


Kaikki lähtee siitä, ku näyttää kerran sairaan hyvältä. Sitte pitää näyttää aina siltä ja mielellään paremmalta. Se on sitä peilikuvan kanssa taistelua. MÄ haluan, että MÄ näytän hyvältä ja MUN on hyvä olla, ei sillai että iskenpä naamaani ihanat irtoripset jos joku poika tsiigais mua. Räps räps, huomaattekste. Tai että laitanpa huikeemmat korot ku muilla typyköillä. Että moi teille sinne alailmoihin, säälittävien seitsemän sentin korkojenne kanssa. Vitut! Ei naisena olo oo mikään kauhee eloonjäämistaistelu ja kauneuskilpailu koko maailmaa vastaan. Tai ei mulla ainaka.


Onhan niitäki, jotka laittautuu vaan muita varten. Poikaystävää, ihastusta, kusipäistä rinnakkaisluokan ämmää, parhaita ystäviä... Onhan se toki mahtavaa tuntee olonsa muita paremman näköseks (älkää kysykö mistä MÄ voisin sen tietää :D) tai saada poikien päät pyörälle täydellisessä mekossa ja huolitellussa meikissä, mutta ei sekään fiilis kauheen kauas kanna. Emmä ainakaan jaksais elää koko elämääni muita varten, emmä muista tiä. Pahimpia tapauksia on nää "värjäsin tukan mustasta blondiks, ku kuulin ihastuksen tykkäävän vaaleista kaunottarista"-alistujat. Hei järki käteen naiset ja naisenoloiset!


Itsensä tsemppaus ja tähtääminen omiin ihanteisiin ei oo niin vahingoittavaa (siis jos pysytään terveyden rajoissa, onhan näitäki jokka vetää ittensä ihan äärirajoille taistellessaan olematonta läskiä vastaan tai jotain muuta vastaavaa), ku muita vastaan taistelu. Sehän on just syy miks mäki jaksan nousta sängystä. Sillai et tänään mä haluun olla parempi tyyppi ku eilen! Se olis saatanan surullista nousta aamulla ajatuksella "tänään aion olla saatanasti paremman näkönen ku mun kaverit Leena-Albetti ja Lissu-Johkiina!!!11".


En nää mitään hienoo siinä, että joku kiinnostuis musta vaan täydellisen meikin takia (siks mulla ei sellasta koskaan olekaan, muahahhaha). Ja en mä halua, että mut tunnettais ihmisenä, joka kilpailee kaikkia vastaan joilla on pimppi. "Toi on se lehmä jonka on AINA oltava paras kaunein hauskin ihanin." Mulle riittää olla vaan ihan ok, keskitason tsirbula, muiden silmissä. Omissa silmissä... mä haluun olla superstara.

No comments:

Post a Comment