Wednesday, August 31, 2011

Yksi ystävä on tärkeempi, kun sata jätkää.

No joo oltiin kutsuttu meille jotain porukkaa ja pidettiin pienet bileet. Meille tuli sit ekaa kolme jätkää kun oltin kavereitten kanssa meillä istumassa iltaa. Sit taloi alkoi pikkuhiljaa täyttymään ja talo oli jätkiä ja kaikki oikeastaan aika hyvännäkösii. Mun hyvä kaveri oli sit taaas ihan kännissä. Mul oli ollut yhen jätkän kaa juttuu, kenet halusin sinne. soitin nekin sinne ja se tuli kavereittensa kanssa. No istuimme siinä sohvalla ja lämmitin meille saunan. Mun kännissä kaveri kuiskasi mulle, että haluu ton kenest mä tykkäsin. Ilmotin, että se on mun. Sit mentiin saunaan ja saatiin jäädä sinne mun ihastuksen kanssa kahdestaan. Hivelin sen täydellistä mahaa ja takatukkaa. Se oli täydellinen niin silee iho ja täydellinen naama. Halusin suudella häntä. Aloin hieromaan häntä ja panimme siellä. Sit oli just saanut bokserit jalkaansa, kun vessan ovi avattiin saksilla ja kaverini huutaa VITUN LEHMÄ. olen mitä oon tehnyt hän sanoo salasin sen et oon sen jätkän kaa siel kahestaan.No sit ne jätkät lähtee ja me saadaan sovittua meijän riita, mutta jätkän takii melkeen pilasin kaveruutemme :( mut onneks saatiin sovittua!

No comments:

Post a Comment