Wednesday, August 31, 2011

Raumalaiset.....

Olin kaverini kanssa tässä yksi kaunis kesäpäivä raumalla käymässä. Olin tutustunut facebookissa eräseen raumalaiseen jäkkäriin. Tai oli mulla jo sen joukkuelaisten kanssa ollut pientä sutinaa... Mut kuitenkin mentiin sinne bussilla. Odotimme vartin kun hänen piti olla vastassa, mutta ei näkynyt missään? Mutta lopulta hän  saapui kevarillaan ja otti meidät kyytiin molemmat, vaikka se ei ollut sallittua, mutta kello oli jo niin paljon, että ei kyttiä siellä enään ollut!Menimme hänen kämpilleen ja keitimme kupit kahvia. Hän kertoi kuulleensa minusta paljon ja sanoi minun olevansa kauniimpi livenä. Hän kysyi haittaisiko meitä jos hän kutsuisi pari kaveriaan kylään? Meitä ei haitannut ollenkaan. Hänen kaverinsa tulivat ja yksi oikeen polvistui eteeni, kun oli kuullut musta paljon mutta ei koskaan nähnyt livenä. hän kertoi että heidän joukkueessa minusta puhutaan tosi paljon. Pelasimme bissen,siiredin, colan ja sipsien parissa sitten pari erää änärii. Sit joku raumalainen huusi, että mitä me turun likat halutaan seuraavaks tehdä. Sanoin, että mua ainakin väsyttää jo hiukan. Päätimme siis mennä nukkumaan. Siinä kämpässä oli vaan yksi iso parisänky ja sohva. Menin sänkyyn ja kämpän omistaja tuli perässä. Pari jätkää nukku lattialla ja kaverini nukkui jonkun vieressä sohvalla. Odotimme että muut nukahtaisivat ja aloin pimeässä nuolemaan hänen kanssaan. Hän alkpoi laittaa käsiään housuihini ja minä hänen. Jatkoin sitä ja kaivoin lompakosta kortsun ja annoin hänelle, panimme ja aamulla hän toivoi että jäisin sinne vielä toiseksi yöksi ystäväni kanssa. No menimme sitten päivällä shoppailemaan vähän rauman keskustaan. Illalla palasimme kämpille ja jätkä oli laittanut kynttilöitä palamaan. Voikuinka söpöö kaverini tokaisi. Hänen joukkuekavereitaan oli tulossa kuulemma taas sinne! hän oli lämmittänyt saunan ja menimme saunomaan, alusvaatteilla kaverin kanssa. Pelleilimme saunassa, kun yksi jätkä suihkutti päällemme kylmää vettä ja kirkusimme kun mitkäkin "lissut" Sit saunan jälkeen teimme pitzaa yhessä ja pelasimme änärii. Yks jätkä niitten joukkuuees kuiskas mulle tekiskä mieli? sanoin ettei tee ja se jätti asian sikseen. Mutta kun oli taas aika mennä nukkumaan, niin oli vaikee valita kuus jätkää kenen vieressä nukkuisi. No menin sitten lopulta taas kämpän omistajan  viereen. Se koitti taas laittaa käsiään housuihini, mutta estin sen ja otin hänen kätensä pois. Käänsin kylkeä ja koitin nukkua. Sit joku ÄÄLIÖ laitto valot päälle. Ja ei siitä nukkumisesta tullut oikeen mitään. Menin lattialle yhen jätkän viereen, ketä musta nyt näytti  niistä parhaimmalta. Se piti mua kainallossaan ja se tuntui tosi hyvältä.. Käännyin häntä vastaan ja suutelin häntä,. Hän aluksi ei suudellut takaisin, mutta sitten hän teki alotteen ja suuteli minua. Jatkoimme suutelua. Olimme panemassa juuri, kun omsitaja nousi laitto kaikki valot päälle ja Huusi painukaa kaikki vittuun mun kämpästä. Sen kaveri koitti rauhotella sitä, mutta ei se auttanut kello oli kolme ja meijät hietettiin ulos toisessa kaupungissa. Eräs jätkä lupasi majottaa meijät sen loppu yön heidän varastossaan missä meinasi jäätyä,vaikka olikin kesä. Onneksi sain ruumiinlämpöä, kun nukuimme kaikki kiinni toisissamme. Sitten kun palasin himaan oli se jätkä poistanut mut facesta? Kysyin miksi poistit mut? Hän vastasi siihen vaan ei mua nappaa, en tie mitä se sit ikinä tarkotti, mut sit en pahemmin enään siitä jätkästä kuullut.

6 comments:

  1. SIIIS VITTU MITÄ PASKAA

    ReplyDelete
  2. fifi, sä vaan hoet et parannat mainettas ym ja sit julkaset kaikkee tälläst paskaa blogissas? ei jumalauta.

    ReplyDelete
  3. Miikka ja tuukka xD Jvg!!August 31, 2011 at 10:20 AM

    Vitun typerä huora mut tuuks panee meil (suostuks panee 13-vuotiast?) ;DDDD t. make joni, kaappo ja ville :DDDDD

    ReplyDelete
  4. Ja sit sä ihmettelet sun huoran mainettas?
    Voi jumalauta mä sanon!

    ReplyDelete
  5. joka postauksen aihe on paneminen, get a life? mua ei ainakaan kiinnosta kauheesti lukee sun jotain paneskelukertomuksias :-D jotka ei varmaan oo ees totta :)

    ReplyDelete