Monday, September 26, 2011

"Voi kakka"

On niin sika mageeta, yrittää olla jotain muuta mitä ei oikeesti, ees ole. Feikki tukka, kynnet,rusketus tai silarit, ni ei ne tee ihmisestä yhtään "PAREMPIA"

Jokanen nykysin kuvittelee, että " siistii" tol on botoxii huulis ja toi on ihan sika hyvännäkönen. Mut se on kans oikeest, niin vaiks mä oon vähän URPO!!!!! Enkä vaan niinku pysty kelaa asioita niin,mut mun kauneudenihanne on juuri vaan se mahdollisimman feikki. En sano et oisin täydellinen et mulla olis just maailman parhain perse, aina niin hohtavan valkoiset hampaat ja muutenkaan se jätkien ykkösvalinta. Silti en itseäni pidä rumana. Jos en jotain mielytä, niin the size of the ski fuck!!!! Miks mun pitäis jotenkin mielyttää muita, kun tiedän että se ei ole mahdollista, että koskaan olisin niin täydellinen, että kaikki tykkäis musta. Tietty se olizzz sika siistii ja ihQuu et oisin MAAILMAN kaunein nainen.

Näkee monii tyttöi ketä on luonnostaan tosi tosi kauniita. Ei siihen välttämättä tarvi tekokynsii, hiustenpidennyksii, ja valkaisuu. Vaan ystävällinen olemus, kaunis hymy ja omana itsenään ja feikkaamatta pääsee jo pitkälle.


Mä oon taas ite aina ihannoinut sellast kauheen glamour, bilemesta ja jenkki tyylist kuvitelmaa. Rakastan ite pinkkii ja kaikkee kiiltävää ja naisellista. En oo ikinä ollut se "penalin terävin kynä", että aika yksinkertainen ihminen olen. Välil en jaksa meikata viikolla, niin mitä sitten?? Onks se niin HIRVEET!!! XD (siiizz iiik oon ilman meikkii) Eiks sellanen sanonta oo et nainen on kauneimmillaan luonnollisena. :D

1 comment:

  1. Miksi sinulla on aurinkolasit paassa sisalla??

    ReplyDelete