Thursday, September 15, 2011

Sori joo kun en oo nyt jaksanut kirjottaa tänne kun työt on alkanut ja sit oon yrittänyt vähän kuntoilla ja muutenkin ollut vähän ohjelmaa. Yritän nyt useammin taas kirjotella tänne. Niin minkä tyyppistä haluatte kertovan tänne, olen miettinyt jos vaan pitäisin mun menneisyyden seikkailut salassa ja keskittyisin parantamaan mainettani. Koska ei se ikinä parannu jos vaan aina uusi ihminen tietää sekoiluistani. Mua harmittaa kans kun äitin kanssa olen tosi pahoissa riidoissa ja se painaa mieltäni. saisimpa hänen kanssaan sovittua.. :( Voi voi syksy kans masentaa ja tälläset kauheet synkät ja sateiset ilmat. Mut nyt voin kirjottaa kyl blogii! :) Moni on kysellyt ja pitänyt blogistani se on tietenkin kiva kuulla jotain positiivistä... Kirjotan tänäään nyt parin tunnin ajan blogii.. :)

8 comments:

  1. kirjotappa vaikka niistä sun synttäreistä!! se olis tosi mielenkiiintosta :))

    ReplyDelete
  2. Mua kiinnostais lukee eniten sellasia että miten teit niitten jätkien kaa siis esim. miten alotitte seksin harrastamisen ja miten se loppu. Mitä asentoja ja miltä susta tuntu plaaplaa. niinku yksityiskohtasemmin noita juttuja :)

    ReplyDelete
  3. Mä haluaisin kans kuulla niistä viime synttäreistä :) Muutenkin näitä on kiva lukea.

    ReplyDelete
  4. Elä nolaa ittees enää yhtään enempää.

    terveisin kaikki maapallon ihmiset

    ReplyDelete
  5. sä oot lyhyesti sanottuna jotain semmosta jota yksikään äiti ei halua synnyttää eikä yksikään järkevä ihminen oikeasti halua elämäänsä. toivottavasti nautit kullin imemisestä, sillä muuta käyttöä sulle tuskin kukaan ikinä tulee löytämään :)

    huvia tosin saa kun tota sun huoraamistas lukee ja nautiskelee ajatuksella et ite ei tarvi olla tekemisis tommosen pienen huoran kanssa. tosin ties vaikka sua oliskin ihan kiva vedellä mut siihen se sitten jäisikin. toivottavasti et ikinä saa lapsia sillä kukaan ei ikinä haluais tommosta mutsia itselleen... ja jos saisivat selville niin nielisivät varmaan lasia.

    t. me kaikki miehet jotka leikkivät sinunlaisillasi, onnekis se ei sinua haittaa :)

    ReplyDelete
  6. hahah vai oot äitis kans riidois, kuule jos se tietäis millanen oot oikeesti niin tuskin haluis ees olla sun äiti. eikä sun lapseskaan btw jos ikävä kyllä semmosia joskus saat kestäis ikinä tietoo millane meidän oma ihana pikku lutkumamma onkaan. oksennushan siinä varmaan pääsisi :( toivottavasti saat joskus elämästäsi kiinni ettei sun tarvi täällä yleisesti ihmisiä naurattaa :D
    t. me joilla ei ole mitään yhteistä sinunlaisiesi kanssa :)

    ReplyDelete
  7. heippa
    jos olisit mun tytär mun olis pakko eliminoida itseni. anteeksi vain.

    t. oletettavasti hienompien naisten/tyttöjen äiti

    ReplyDelete