Monday, September 26, 2011

"Olikohan se, kaiken tämän arvoista"?

Nyt kun alan kelaa, mun elämää taaksepäin niin mietin mikä on mennyt vikaan. Tai missä oisin voinut toimia toisin, tai mitä oisin voinut jättää tekemättä. Onks se nyt niin hienoo, että sut muistetaan siitä kun panit sitä tps "parasta hyökkäjää" tai nussit opettajasi poikaa. Siinä varmaan mulle vastaus, että miksi minua pidetään osaksi niin HUORANA. Vaikka yhtään lanttia en ole ottanut seksistä.
Mä voin silti kertoa, että tosiaan joskus kuvittelin, että jos saisin saavutettua jätkiä yhä enemmän, niin mua vaan arvostettaisiin enemmän. Näin minä tosiaan, joskus tyhmänä kuvittelin. Voin mä ihan kertoa, että joo on mulla ollut yli sata jäkkäriä, ja en oo ylpee siitä. Kyl joskus tuntuu, että mua on heitelty vitun lujaa, eikä kukaan ole ottanut kiinni tiputtuani.

Jotenkin kuitenkin syömishäiriön jälkeen muutuin täysin. Musta tuli jotenkin vahvempi ihmisenä, mutta älyllesti tyhmempi. Halusin sen jälkeen elää ns. sitä nuoruutta, mikä multa oli silloin joskus riistetty. Kun jouduin elämään lähes koko "teiniiän" kahlittuna ja täysin suojatussa ympäristössä tarkkoten rajojen säädeltyinä. En saanut silloin juoda jossain, jotain sidukkaaa ja elää vapaasti.
Olen aina ajatellut, että pahinta on kun ihmiseltä riistejään vapaus! JA MULTA SITÄ EI VIEDÄ.
Kirisin kuitenkin liian nopealla aikavälillä sitä sen aikaista hetkeä, se vaan jotenkin riistäytyi käsistä. :/
Vaihdoin silloin jätkiä kun sukkia, en tajunnut tai silloin osannut aavistaa seuraamuksia, mitä siitä koituisi tai miten se kääntyisi päälaelleen koko homma.


Miksen silloin, kun seurustelin niin ollut tarpeeks hyvä tyttöystävä? Tai pelastanut meijän suhdetta kun oisin vielä voinut tehdä jotain paremmin? Niin kaikki ei olisi niin hajalla ja pilalla.
Tuntuu että en täysin vaan ymmärrä mitä jatkuvasti aiheutan ympärilleni ja millaisen kuvan itsestäni annan. En myöskään osaa ajatella mitä seuraamuksia, esim .10 vuotta eteenpäin se mulle saattaa aiheuttaa.
Olenkohan mä vaan niin TYHMÄ, et ottaisin itseäni niskasta kiinni ja ryhistäytyisin.
Ei se oo must kauheen normalii huudella tuolla kaduilla panojaan, tai kulkee lähes tissit paljaana. Tarviin varmaan kiireesti apuu, mut miten??? Saanko koskaan mainettani enään puhtaaksi? Mistä mun pitää aloittaa, kun tuntuu että olen hukassa koko tyttö?  Toivottavasti elämä opettaa ja joskus viel tajuun.

15 comments:

  1. Toivon ihan hirmusesti jaksamista sulle Fia! Kaikki tekee elämässään virheitä ja tuntuu aivan uskomattomalta tää valtava "ajojahti" ja aggressiivisuus, mikä suhun kohdistuu. Suurin osa haukkujista ja ilkeilijöistä on kuitenki täysi-ikäisiä ihmisiä! Kiusaavat ja huutelevat kuin keskenkasvuiset huonosti kasvatetut kakarat. Jokainen eläköön oman elämänsä niinkuin parhaaksi näkee. Ei sen pitäisi muita liikuttaa. Mutta varmaan kiusaajatkin aikaa myöten kypsyvät ja saavat vähän järkeä toimintaansa. Toivottavasti saat asiasi järjestykseen! Kyllä ihmiset yllättävän äkkiä unohtavat. Halusin vain sanoa, etteivät kaikki ole sinua vastaan :)

    ReplyDelete
  2. Tää oli ehkä sun viisain kirjotukses...

    ReplyDelete
  3. ekaa kertaa sun teksteissäs on oikee asenne

    ReplyDelete
  4. Hei,
    syvällisiä ajatuksia. Sun ehkä kannattaa puhua jonkun ammattilaisen kanssa näistä, siinä ei ole mitään noloa.

    ReplyDelete
  5. ei saatana, kerroit tän kaiken julkisesti nyt myös internetin välityksellä, eli veikkaampa että mainees ei ikinä puhdistu, mut sulta fiksuinta omaatuotos tekstiä.

    ReplyDelete
  6. Kayhan juttelemassa vaikka psykologin kanssa niin saat elamas kuntoon. :)

    ReplyDelete
  7. kato ku toi on totta

    ReplyDelete
  8. Moi! En tunne sua yhtään enkä tiiä minkälainen oot. Törmäsin sun blogiis ihan sattumalta.
    Anonyymi : D miks sä luet tätä blogii jos sen lukeminen vituttaa sua?
    Kaikki tekee joskus virheitä! Jotkut isompia ja jotkut pienempiä.. Kaikesta selviää kun asiat hoitaa oikealla tavalla. Itse olin ennen patologinen valehtelija ja sen takia menetin kaikkien luottamuksen. Meni vuosi, että pystyin ns parantumaan siitä. Se vaati todella paljon itsekuria. Sain osan vanhoista kavereistani takasin ja oon alottanu ihan uudelta pöydältä.
    On tosi hyvä et sä oot pääsy syömishäiriöstä eroon senkin kannalta jos haluat muuttuu. Se muuttaa ihmisen käyttäytymistä tosi paljon. Entinen paras kaverini sairasti anoreksiaa ja välillä tuntu et mitä helvettiä sen päässä oikee liikku.
    Mä oon varma et saat mainees puhtaaks. Sun pitää vaan alkaa tutkii sisintäs ja miettii että mistä huonoista asioista ittessäs haluut eroon. Unohat kokonaan kaiken vanhan ja puhut vanhoista asioista vaan oikeesti luotettaville ihmisille. Sun pitää myös saada ittelles parempi itsetunto.
    Jos se on menny jo siihen että susta tuntuu et sun pitää vaihtaa maisemaa niin teet niin! Mä en tiedä että kuinka vanha oot mutta musta tuntuu että opiskelet vielä. Vaihdat paikkakuntaa ja kaveripiiriä. Alat käyttäytymään eri tavalla ja alotat kokonaan puhtaalta pöydältä. Poistat kaikki fb yms ja kun ihmiset ei kuule susta ni ei niitä enää kiinnostakkaan!

    Sä saat kaiken vielä kuntoon ku vaa teet oikein

    ReplyDelete
  9. Hyviä ajatuksia. Musta sun kannattais ihan julkisesti puhua sun kehitysviiveestä, jotta ihmiset jotka sua solvaa, kykenis jollain asteella ymmärtää sun käytöstä.
    Pikkutyttö aikuisen kropassa on tuhoisa yhdistelmä.
    Sä olet selkeesti henkisesti alkanu tulee nyt teini-ikään ja mua hirvittää ajatella kestätkö ite psyykkisesti sitä mitä olet tehnyt itelles ja perheelles, kun sun henkinen puoli saavuttaa aikuisuuden.

    ReplyDelete
  10. Onks ne äijät pannu sua pussi päässä?

    ReplyDelete
  11. Jatka sitä panemista vaan siitä sut tunnetaan

    ReplyDelete
  12. no aijjjjjjjjjjjjjaaaa nytkö sä tän sit tajuut :D

    ReplyDelete
  13. Apua on saatavilla, mutta sitä pitää osata pyytää. Ammattiauttajat ovat varmasti halukkaita palvelemaan, kunhan olet halukas kertomaan rehellisesti ongelmistasi. Avun pyytäminen ei ole heikkoutta tai häpeällistä, vaan iso askel kohti eheämpää elämää.

    Jaksamista.

    ReplyDelete
  14. Kuolema kuittaa noi tyrät..

    ReplyDelete
  15. Voimia, menneisyyttä ei voi muuttaa mutta nykyisyyttä pystyt elämään erilai jos todella haluat...

    ReplyDelete