Friday, August 12, 2011

joopajoo...

Tiedän, että ei musta mikään huippumalli tuu, mut ihan harrastukseksi on kivaa tehdä niitä töitä.
Toimin nytkin mallinan yhdessä mallitoimistossa. Olen liian lyhyt ammattimalliksi ja nyt liian "läski" .... Mut kasvomallin töitä olen tehnyt paljon. Tykkään eniten silmistäni ja kasvonpiirteistä.
Johonkin kauneuskisoihinkin olen osallistunut ja pärjännyt mielestäni ihan hyvin!
Jokasen mielestä en ole kaunis, mutta se ei minua hetkauta olen itseni mielestä, kullostanko nyt itserakkaalata :D apua mut ihan tarpeeks nätti. Tiedän että aina on parannettavaa. Reisiini en ole kyllä yhtään tyytyväinen, ne on liian isot ja niihin aijon jatkossa panostaa.
Mutta rakastan olla kameran edessä. Se on sellasta mistä mä tykkään. Mutta enemmän tämä on minulle harrastus! :) Voin laittaa joskus kun jaksan jotain mallikansioni kuvia,jota en ole edes julkaissut viel facessa! :) lisään vähän vanhoja kuvia vaikka tänne! :D

4 comments:

  1. "Voin laittaa joskus kun jaksan".. Nehän tuli tänne heti :D

    ReplyDelete
  2. Mut ei noi oo mitään varsinaisia mallikuvia luonnoksii vaan! :D ja tarkotin uusia..

    ReplyDelete
  3. missä mallitoimistossa olet :) ?
    kato myös mun blogi ja liity ehkä lukijaks jos kiinnostaa :)

    http://thekeystomy-heart.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. tieks, et ku sullahan on tollanen aika possunenä, ja ku otat kuvia, niin sun ei kannata ottaa niitä esim. viistosti alhaalta päin, koska silloin se korostuu. ei kannata ehdoin tahdoin korostaa huonoja puoliaan.

    ReplyDelete